Odborný kurz zaměřený na etiketu telefonní a e-mailové komunikace v Hranicích

Odborný kurz zaměřený na etiketu telefonní a e-mailové komunikace v Hranicích image not found

 80 % veškeré naší komunikace probíhá elektronicky nebo po telefonu. Také je velmi snadné přijít o zákazníka nevhodnou komunikací. Na tomto kurzu Vám prozradí, jak se vyvarovat chybám a komunikovat správně a efektivně.

Tento kurz je určený všem, kteří komunikují s klienty, zákazníky, úřady a veřejnými institucemi a využívají k tomu služební e-mail a telefon.

Celý seminář je koncipován jako výklad lektora s ukázkami dobrých i špatných příkladů. Seminář je rozdělen do dvou částí z nichž jedna se věnuje e-mailové a druhá telefonní komunikaci. Ze semináře budete odcházet obohaceni o množství  nových informací a budete překvapení co vše v komunikaci po telefonu nebo e-mailem neděláte dobře.



Co nám prozradil o kurzu lektor?
 

1)    Pro koho je kurz Etiketa telefonní a e-mailové komunikace určen? Komu byste ho doporučil?

Tento kurz vlastně nemá úplně vyhraněného účastníka. Nemám moc rád, když se cokoli generalizuje, nicméně musím konstatovat, že tento seminář by měl navštívit každý, kdo v rámci svého pracovního procesu telefonuje nebo odesílá e-maily. Což jsou vlastně skoro všichni. Jednoznačně bych ho ale doporučil lidem, kteří si Brand tvoří sami. Je totiž velmi snadné přijít o zákazníka nevhodnou komunikací. Tomu se v rámci osobní schůzky jsme schopni vyvarovat, působí na nás totiž prostředí a takzvaná tíha nebo vážnost okamžiku. Telefonní a e-mailová komunikace tohle nemá, a tak je třeba jí věnovat o to větší pozornost.

 

2)    Jaký je hlavní přínos a proč je dobré se kurzu zúčastnit?

Hlavním přínosem je dle zpětné vazby, kterou pořizujeme z každé naší aktivity, jistá ucelenost pravidel. V dnešní době, kdy všichni komunikujeme telefonicky, nebo e-maile zanecháváme svým verbálním projevem elektronickou stopu. Pokud mi tedy přijdou dva e-maily, z niž jeden bude napsán nedbale mám jasno kam se obrátím. Musíme si uvědomit, že 80 % veškeré naší komunikace probíhá elektronicky nebo po telefonu, a pokud se vyvarujeme nešvarům zvýšíme svou šanci na úspěšné budování obchodních vztahů. Ideálně můžete použít některé s triků, ale ty tady prozrazovat nebudu. To Vám povím až na kurzu.

3)    V čem je tento seminář jiný?

Za seminářem se skrývá dlouhodobá práce. Jde o svého druhu ojedinělý úkaz na trhu vzdělávání. Na internetu najdete články, které se problematiku snaží stlačit do pár bodu, nebo pravidel. Náš seminář je ovšem koncipován jinak. Na semináři vysvětlíme, proč je důležité tyto věci dodržovat, z čeho vychází a v neposlední řadě používáme spoustu praktických ukázek, a to přímo z praxe. Na každém semináři, který jsme na toto téma pořádali, byla vždy skvělá nálada. Účastníci se zapojují do diskuze, jsou vtaženi do tématu a jsou ochotni se podělit o své zkušenosti. To jsou přínosy, které Vám kurz nabídne.

 

Komentáře (0)

    K tomuto článku zatím nejsou žádné komentáře! Budte první!

Přidat komentář