Máte problém s reklamací či se smlouvou? Pomůže vám SOS Poradna.
Máte problémy s reklamací, potřebujete informace o záruční době nebo potřebujete poradit s podmínkami odstoupení od kupní smlouvy?
Každou první středu v měsíci vám na hranickém zámku poradí pravovníci SOS Poradny. Je to Poradna pro spotřebitele Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, krátce tedy SOS Poradna.
Může vám také poradit s nekorektními nabídkami různých zprostředkovatelů energií, podezřele vysokými cenami nebo s problémy s ukončením činnosti současných dodavatelů.
Navštívit poradnu můžete od roku 2015 díky vstřícnosti a finanční podpory města, otevřena je každou středu v době od 13 do 17 hodin na zámku v přípravně obřadní síně. Další termíny poradny jsou 5. dubna, 3. května, 7. června, mimořádně v pátek 14. července od 8:00 – 11:00 hodin, 2. srpna, 6. září, 4. října, 1. listopadu a 6. prosince. Pokud někomu tento termín nevyhovuje, může také využít poradenskou linku 607 398 511.
V loňském roce vyhledalo pomoc SOS Poradny v Hranicích 120 klientů. Mnoho z nich řešilo hlavně smlouvy o dodávkách energií. To souvisí s probíhající energetickou krizí a snahou některých dodavatelů o nekorektní jednání vůči svým zákazníkům.
Komentáře (0)
K tomuto článku zatím nejsou žádné komentáře! Budte první!
Přidat komentář