Děti z mateřských a základních škol se zapojily do zážitkového programu o odlišnosti, přijetí, kamarádství a pravých životních hodnotách.
Všichni se potýkáme s nějakou svou jinakostí. Zvládneme se přijmout se takoví, jací jsme, a přijmout i druhého vedle sebe? Osobnostní růst, kreativita, růst emoční inteligence a spolupráce jsou hlavním zaměřením zážitkového programu Příběhy pana Tydýta, který díky projektu MAP II mohou využít mateřské a základní školy na Hranicku.
Tento zážitkový program, který je určen třídám, je zaměřený na rozpoznání důležitých životních hodnot, posiluje toleranci k odlišnostem, rozvíjí skupinovou spolupráci a poskytuje dětem prostor pro společný zážitek prostřednictvím jejich zapojení do příběhu.
Zatím se do tohoto programu v první fázi zapojily ZŠ a MŠ Hranice, Struhlovsko, dále ZŠ a MŠ Hranice, Šromotovo nebo také ZŠ a MŠ Hranice IV – Drahotuše, ZŠ a MŠ Hustopeče nad Bečvou nebo ZŠ a MŠ Hranice, Studentská. Dětem i pedagogům se program moc líbil. Děti se nadšeně zapojovaly do všech aktivit, ať už to byly uvolňovací a rozehřívací techniky vyprávění, rytmické hry a cvičení, divadelní techniky nebo diskuse.
I v příštím roce budou mít školy díky MAPu II, který realizuje MAS Hranicko z. s., příležitost účastnit se tohoto programu, a rozvíjet tak osobnostní a emoční růst a spolupráci.
Komentáře (0)
K tomuto článku zatím nejsou žádné komentáře! Budte první!
Přidat komentář