Městský úřad postupně obnovuje činnost pro veřejnost

Městský úřad postupně obnovuje činnost pro veřejnost image not found

Městský úřad v Hranicích bude na základě mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví od 20. dubna obnovovat svou činnost, samozřejmě za zvýšených hygienických opatření.

Nadále ale platí, že úřady mají povinnost omezit osobní kontakt s klienty na nezbytně nutnou úroveň. Snažte se prosím na úřadě řešit opravdu jen ty nejnutnější věci, které nesnesou odkladu a nelze je vyřídit dálkovým způsobem. Chráníte tím jak sebe, tak své blízké.

Pokud opravdu na úřad musíte, domluvte svoji návštěvu nejprve e-mailem nebo telefonicky s konkrétním úředníkem. Úřad má totiž nařízen směnný provoz a nemuseli byste potřebného člověka zastihnout. Všechny telefonické a e-mailové kontakty zůstávají v platnosti.

Agendy správní (evidence obyvatel,občanské průkazy,cestovní doklady), agendy dopravně správní (registry vozidel a řidičů)– Zámecká 118 a Ověřování opisů a podpisů – Pernštejnské nám. 1 můžete využít pouze po předchozí rezervaci termínu v rezervačním systému MěÚ Hranice (objednávky přes internet).

Pokladna MěÚ bude v provozu od 20. dubna v pokladních hodinách. Pokud je to možné, využívejte prosím i po tomto termínu dálkovou platbu, pokud to opravdu není možné, tak alespoň bezhotovostní platbu.

Na úřadě dodržujte bezpečnostní vzdálenost 2 metrů od ostatních osob. Používejte roušky nebo jiné prostředky, které brání šíření kapének.

Veškerá podání lze uskutečnit elektronicky prostřednictvím datové schránky, e-mailové adresy podatelna@mesto-hranice.cz nebo poštou. Aktuální stav otevření městského úřadu zjistíte na webu města www.mesto-hranice.cz, případně na telefonu 581 828 111.

(zdroj: mesto-hranice.cz)

Komentáře (0)

    K tomuto článku zatím nejsou žádné komentáře! Budte první!

Přidat komentář