Spotřebitelská poradna je tu pro vás!
Věděli jste, že v Hranicích existuje spotřebitelská poradna? Poskytuje základní informace spotřebitelům o reklamačním řízení, o délce záruční doby, lhůtě vyřízení reklamace nebo podmínkách odstoupení od kupní smlouvy. Informuje o spotřebitelských právech a vykonává činnost směřující k obraně spotřebitelských práv.
Poradnu najdete na adrese Městského úřadu Hranice, Pernštejnské náměstí 1 - zámek, I. poschodí, přípravna obřadní síně dveře č. 231.
Termíny spotřebitelské poradny SOS v roce 2022 – každou první středu v měsíci:
- 5. ledna
- 2. února - zrušeno
- 2. března
- 6. dubna
- 4. května
- 1. června
- 13. července
- 3. srpna
- 7. září
- 5. října
- 2. listopadu
- 7. prosince
Dnes (2. února) poradna neproběhne kvůli nařízené karanténě. Další poradna proběhne podle plánu ve středu 2. března v přípravce obřadní síně, od 13:00 – 17:00 hodin pro občany, kteří mají spotřebitelský problém.
SOS poradnu zajišťuje Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.
(mesto-hranice.cz)