Spotřebitelská poradna je tu pro vás!

Věděli jste, že v Hranicích existuje spotřebitelská poradna? Poskytuje základní informace spotřebitelům o reklamačním řízení, o délce záruční doby, lhůtě vyřízení reklamace nebo podmínkách odstoupení od kupní smlouvy. Informuje o spotřebitelských právech a vykonává činnost směřující k obraně spotřebitelských práv.

Poradnu najdete na adrese Městského úřadu Hranice, Pernštejnské náměstí 1 - zámek, I. poschodí, přípravna obřadní síně dveře č. 231.

Termíny spotřebitelské poradny SOS v roce 2022 – každou první středu v měsíci:

  • 5. ledna
  • 2. února - zrušeno
  • 2. března
  • 6. dubna
  • 4. května
  • 1. června
  • 13. července
  • 3. srpna
  • 7. září
  • 5. října
  • 2. listopadu
  • 7. prosince

Dnes (2. února) poradna neproběhne kvůli nařízené karanténě. Další poradna proběhne podle plánu ve středu 2. března v přípravce obřadní síně, od 13:00 – 17:00 hodin pro občany, kteří mají spotřebitelský problém.

SOS poradnu zajišťuje Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

(mesto-hranice.cz)