Spotřebitelská poradna se stěhuje o patro výš

Spotřebitelská poradna se stěhuje o patro výš image not found

Spotřebitelská poradna SOS bude od října nově pomáhat z prvního patra zámku.

Spotřebitelská poradna, která v Hranicích působí již několik let, bude od října přestěhována do přípravny obřadní síně v 1. poschodí (dveře č. 231) v hranickém zámku. Otevírací doba zůstane stejná - každou první středu v měsíci od 13 do 17 hodin. Pokud bude kdokoliv potřebovat poradit mimo otevírací dobu, může volat ve všední dny na telefonní číslo 608 722 582 nebo využít e-mail poradna@sos-msk.cz.

Poradna poskytuje zcela zdarma všem spotřebitelům základní informace o reklamačním řízení, o délce záruční doby, lhůtě k vyřízení reklamace nebo podmínkách odstoupení od kupní smlouvy. Zdarma také nabízí informační letáky týkající se různých právních témat a problémů.

Protože spotřebitelských problémů bohužel stále přibývá, sdružení chce občany vzdělávat, informovat je o jejich spotřebitelských právech a ty také v případě potřeby bránit, pomáhat poškozeným občanům, zejména těm, kterým by se finančně nevyplatila pomoc advokáta.

Pokud potřebujete pomoc, radu či poučení o svých právech a povinnostech v rámci reklamace, nákupu prostřednictvím internetu, o možnostech odstoupení od smlouvy, oddlužení osob, kreditních kartách, falešných průkazech a spoustě dalších, víte, kam se máte obrátit!

Komentáře (0)

    K tomuto článku zatím nejsou žádné komentáře! Budte první!

Přidat komentář