Czech POINT v Hranicích opět otvírá!
Od úterý 7. dubna obnovuje Městský úřad Hranice provoz pracoviště Czech POINT.
Ministerstvo zdravotnictví k 6. dubnu 2020 zrušilo omezení rozsahu úředních hodin na této agendě.
Úřady i nadále mají povinnost omezit osobní kontakt s klienty na nezbytně nutnou úroveň, proto prosíme občany, abyste službu Czech POINT využívali pouze k vyřízení neodkladných úředních záležitostí. Můžete zde vyřídit nepříklad zřízení datové schránky, která vám umožní komunikovat s úřady dálkově. Zřízení datové schránky je zdarma.
Na základě Usnesení vlády a mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví ČR o omezení volného pohybu osob je tedy Městský úřad Hranice pro veřejnost i nadále uzavřen. Úřední hodiny Městského úřadu Hranice jsou stanoveny na pondělí a středu od 13 do 16 hodin. V tuto dobu je otevřena podatelna městského úřadu v přízemí zámku, kterou ale prosím využívejte jen v nezbytně nutných případech. Veškerá podání lze uskutečnit elektronicky prostřednictvím datové schránky, e-mailové adresy podatelna@mesto-hranice.cz nebo poštou.
V nezbytně nutných případech je možné naléhavou úřední záležitost vyřídit v úředních hodinách v pondělí a středu od 13 do 16 hodin i osobně avšak jedině po předchozí e-mailové či telefonické domluvě. Jinak nebude vstup na úřad umožněn. Všechny telefonické a e-mailové kontakty zůstávají v platnosti.
Pracoviště Czech POINT je otevřeno v těchto hodinách:
pondělí | 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00 |
úterý | 8:00 - 11:30 | 12:30 - 14:30 |
středa | 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00 |
čtvrtek | 8:00 - 11:30 | 12:30 - 14:30 |
pátek | 8:00 - 11:30 | 12:30 - 13:30 |
Komentáře (0)
K tomuto článku zatím nejsou žádné komentáře! Budte první!
Přidat komentář